happiieeguurl

Heeiheei :)

Tänkte bara säga att jag tog bort den gammla headern(som såg pshyco ut), och la bara hastigt in en lite julig header...den får nog hänga med ett tag xD

aja dagen har var vääldigt bra, and here it come:

; Vakna runt åtta
; Käkade frukost
; Runt tio så åkte jag pappa och nicci till börsen och handlade julmat till kalaset(Pappas sambo fyller år idag^^)
; Åkte hem, duscha och pratade med moster för att sedan gå vidare till ishallen där jag hejade på kusin som spelade ishockey ^^
; Gick hem runt halv två för att sedan snabbt städa undan lite och välkomna gästerna vid kl två
; Sen rullade allt på och vi käka, skratta och hade trevligt (lekte massa lekar med kusin och hans kompis :D)
; Märkte när alla hade åkt hem att det hade snöat så jag och syster sprang ut och hade snöbollskrig :D
; Gick in igen men efter nån timme igen så följde vi med våra föräldrar på promenad och hade snöbollskrig igen :)

sen har jag bara tagigt det lugnt och ska alldeles strax börja fixa mig för natten ^^  :)

puss

//Johannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0