dålig uppdatering

Heei! :)
Sorry för den dååliga uppdateringen men det har kommit saker ivägen hela tiden och så, hehe ^^
Iallafall, veckan har vart helt okej faktiskt även fast jag vart hemma en dag (igår) :( men idag var jag på fötter igen även fast jag håller på att hosta sönder mina lungor ibland, men sånt är livet ^^

Ska faktiskt snart gå å lägga mig eftersom att imorgon ska jag upp skapligt tidigt för att sedan fixa mig och sen åka till stan och kolla på presenter,hämta mina glasögon som har kommit, åka på kalas ^^ hehe, min moster fyller år imorgon, grattis till henne :)

och vet ni vad, i helgen ska jag börja fixa lite på en ny header..kommer inte lägga ner så mkt tid på det men en ny header ska det bli iallafall :) så wait and see så kommer den upp på bloggen för eller senare ;) :D

hehe aja, puss och godnatt<3

//Johannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0