nattinatti<3

Heei! :)
Har faktiskt inte gjort så himmla mycket idag, bara tagigt det lugnt och vart med familjen ^^
men i veckan som gått nu så har jag hunnit med ;
måndags: städa, var med milla och jenna :)<3
tisdags:åkte in och var med ronja och vi åkte sedan till Eskilstuna och hade en trevlig dag där ^^<3
onsdags:åkte in till strängnäs och var med denise en stund :)<3
torsdags:hade en underbar dag i eskilstuna med mina tjejer emma och ellinore :)<3

för först när lovet skulle börja så hade jag ingen anning vad jag skulle göra på lovet och trodde att jag skulle bara sitta och hemma och häcka hela veckan men icke sa nicke, har vart en super bra vecka med kompisar :D <33

Neei men jag tror jag ska gå å lägga mig nu, är redan färdigfixad inför natten så det enda jag behöver göra är att stänga av datorn, så godnatt! :)<3

//Johannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0