The Black Parade

ttyp godmorgon ;)
hehe nee men idag är jag riktigt jävla seg, sov till tolv och det var det längsta jag sovit till på hela lovet... xD
och så åt jag nyss frukost...duktigt johanna duktigt -_-  xD

aja,idag blir det att städa rummet med dammtrasa och skit och lyssna skit högt på mcr samtidigt, det gillar vi :D
och sen blir det att baka en halloween (stava xD) kladdkaka med syster ;D och ikväll blir det att antagligen klä ut sig ;) haha, bilder kommer väll upp sen på det ^^ fast iochförsig så har jag inte bestämmt mig än vad jag ska klä ut mig till men just nu är tankarna på en fångezoombie (assow en ttyp fånge från kåken som dött där och blivit en zoombie ^^ XD HAHA).
Aja men allt det där gillar vi men en sak som jag inte gillar är att pappa åkte bort idag och kommer hem imorgon, ja han ska ju bara vara borta ett dygn...men har man som jag levt med honom i hela mitt liv och han åkt bort och sovit över huuur många jävla gånger som helst så tröttnar man, kan han inte bara vara hemma? assow vi behöver inte göra någonting tillsammans, han behöver ju bara vara hemma och bara finnas till lixsom...ge mig trygghet.. ^^ aja..

men jag ska gå å duscha nu ^^

puss

//Johannah


Kommentarer
Postat av: Yvonnnne - Im the best so fuck the rest

den låten är bra, haha

2009-10-31 @ 22:52:07
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0