dagen..

Heej, :)
Skulle ha gjort ett inlägg imorse när jag satt på datakunskapen...men glömde bort det, heheh.

För jag var helt inne i det jag höll på att jobba med!
Just nu på datakunskapen så håller vi på med powerpoint grej då man i powerpoint ska visa upp för klassen vad man gillar för nått tex. ett band, en sport.

Och jag valde självklart att göra en powerpoint grej om My Chemical Romance<3
Ni som inte vet så ÄLSKAR jag mcr, kanske inte som en galning.. men deras musik betyder så mkt för mig<3

Aja, sen efter datan så var det idrott, och idag var vi ute! Gooosh så skönt det var eftersom att det har vart så sjukt fint väder idag!! det GILLAS<3
MEEEN, det var sjukt jobbigt på idrotten för att det var interwall, fick springa massoooor, sjukt jobbigt...sen fotboll...jag ägde (a)

aja, sen var det mediekunskap och sen svenska, och det gick bra där också :)
Dagen har vart bra, väligt bra faktiskt :D

Neej nu ska jag inte babbla sönder hära va, såå pussheeej<3



ge mig sommar





Kommentarer
Postat av: Ems

sv: hehe okeej, varför behöver du peppmusik? ^^

jag tittar på tv :P

2010-04-27 @ 18:16:53
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Söt blogg!

2010-04-27 @ 20:17:58
URL: http://matildaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0