drömmar...

Heej, :)
Tänkte bara skriva ett lite kort inlägg, för jag ska strax göra mig iordning för att sedan knata iväg till musikal träningen ^^

Asså shit, inatt så drömmde jag sjukaste drömmen! Jag har drömt annorlunda och helt galna drömmar men det här var riktigt sjukt! hahaha.

Jag tänker inte säga här i bloggen vad jag drömmde, men kan säga att en kille jag gillade förut var med i drömmen.... helt sjukt att jag helt plötsligt börjar drömma om honom!?

Är det kanske för att man saknar honom utan att ens veta om det!? hahaha.
Men asså det jag igentligen ville säga var att varför drömmer man?

Jag vet att man ttyp tänker på sånt som har hänt på dagen eller nått sånt...
men ibland är ju drömmarna så jävla sjuka, som tex. min dröm, jag har ju inte ens träffat människan på år och dar.. ttyp.


Vissa drömmar kan även vara sjukt roliga som man kan gå å skoja om läänge, medans vissa drömmar är så sjukt läskiga så att man vill glömma bort dom på en gång...

aja, behövde bara få skriva av mig lite om drömmar... hehe ^^
men jag ska dra nu, puss!




In my dreams, all things in life are beautiful.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0