happiieeguurl

Heej, :)
Sitter och här och dunkar musik i mina älskade stora scullcandy hörlurar! <3 hehehe.
Aja, idag så har jag ju bara vart på musikal träning, blev inte så lång som den brukar, men det var skönt...för vi sjöng bara...inte min grej.. ^^

Och sedan så tittade även sötaste emma förbi för att lämna en present till mig! (fyllde ju 17 den 17 april!), fick ett halsband och ett par örhängen!

hm, vet faktiskt inte mer vad jag ska skriva...så jag tror jag kanske skriver ett inlägg senare ikväll ^^

så pusshej så länge,



bby, you make me smile



Kommentarer
Postat av: miadiana.blogg.se

Tack, för din fina kommentar/komplimang!

2010-04-25 @ 17:54:00
URL: http://miadiana.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: tack för tipset gullunge! Ska väl kolla på den då. Vill ha mycket tips men jag skite ri den ifrån åhlens, inte som jag tänkt mig att den skulle se ut!;)

2010-04-25 @ 18:01:34
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0