photoshop

Heej igen :)

I födelsedags present så fick jag en bok om photoshop elements 7, den är sjukt bra!
Iaf, nu har jag lärt mig massa tips och knep, och jag har kommit fram till att det är sjukt vad man kan göra om sig i photoshop!


Jag visste ju att man kunde göra mkt, men ändå! Nu när man kollar på andras bilder (tex. stor bloggare) så vet man ju inte om bilden är äkta eller inte, och det är sjukt läskigt!

Man kan ju ändra hela sitt utseénde, så att man från början ser lite normal ut med lite finnar och sånt och sedan helt plötsligt så ser man helt "perfekt" ut och man har inga finnar, man har mindre näsa och större bröst...

Visst, det är sjukt kul att leka i photoshop och ändra bilder och sånt, man kan även göra natur bilder jätte fina, vilket är kul! men jag tycker inte man ska gå till överdrift med tex. att ändra sitt utseénde!

Man är fin som man är, och måste man ändra på sitt face i photoshop så har man dåligt självförtroende, för annars hade man ju inte photoshopat bilden från början..


Så jag tycker mer naturlighets bilder och mindre fake bilder i världen!



Här är en bild jag lekte med i photoshop!
hahah så FAKE, men sjukt kul att göra! ^^
orginal bilden råkade jag tydligen ta bort duktig som jag är...
bilden är från i sommras, men jag kan säga att jag verkligen inte såg ut så då..
tänk er lite blekare lite större näsa, sämre hy... så såg jag ut igentligen..
inte som på den här bilden....
men tycker iaf att jag är finare utan att behöva fixa till mina bilder så här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0