smink...

Heej, :)
Dagen i skolan har vart helt okej, men ett stort plus till solen! <3
Sen efter skolan så följde Denise med hem, vi gjorde inte så mkt, flummade mest ^^ xD
Och just nu så sitter jag och dunkar musik och spelar petville på facebook..hehehe.

Kom bara helt random på att måste köpa nya grejer till min sminkväska, har ju nästan inge smink på mig längre..
men vill ha en ny foundation och lite annat smått å gott ^^
Och eftersom att jag inte avänder lika mkt foundation längre kan jag lika gärna köpa en lite dyrare och mkt bättre foundation än vad jag brukar, kommer ju hålla ett bra tag så...vardagslyx is the shit<3

FRÅGA!!!!
ANVÄNDER DU SMINK, OM JA, VAD FÖR SMINK OCH HUR MYCKET SMINK ANVÄNDER DU DÅ? :D




SVART och VIT

Kommentarer
Postat av: Lady K

hejsan!! Eller hur? Sjukt jobbigt. man tänker nej nej nej, inte handla. Men så går man och provar och går fram till kassan ändå. Hahaha. Typiskt mig.



Tack så jätte mycket. Jag gillar din header!

2010-04-26 @ 20:02:29
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0