tillbaka!

Heej! :D
Sjukt länge sen jag skrev senast, över en månad sen ju, helt galet!

Har inte velat/kännt för att bloggat, det är därför jag inte gjort det på ett tag, men funderar nu på att börja lite smått igen! ^^

Och för att fira att jag börjat blogga igen så har jag lite lätt fixat en ny header ^^


Aja, men under den här månaden så har det väll hänt rätt massa med saker, tex. att jag fyllt 17 fucking år!

Och igår så träffade jag älskade Evelina, det blir ju inte så ofta eftersom att hon bor i stockholm, men när hon väl är här så träffas vi så fort som möjligt! :D Men iaf vi hade en trevligt kväll och vi ska kanske träffas en liten stund ikväll :)
Men jag ska dra nu, hörs när vi hörs!


me, myself and I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0