godmorgon

Godmorgon :)

hade ställt klockan super tidigt imorse, tänkte åka in till strängnäs för att det skulle komma hit nån snubbe för att fixa med våra fönster, men när det ringde så var jag helt slut..så jag stannade hemma (har ju loooov :D), vaknade vid nio när han kom, var tvungen att gå upp så att han kan jobba... -_-

men som tur är så ser han bra ut, iallafall när man tittar snabbt xD haha måste nog ta en närmare titt sen när han ska fixa mina fönster ;) hahaha ^^

Vet inte vad jag ska göra idag, men jag har liite planer, som jag inte berättar nu, mohaha (a) haha, men visar sen i  bloggen isåfall :)

nee, tror att jag ska gå å borsta tänderna nu, så att man är lite fräsch när snubben ska fixa på mitt rum... HAAHHA. xD
ska faktiskt erkänna att jag är hur ofräsch som helst nu, sitter i pyjamas osminkad och smutsigt hår.... xD
han lär ju bli rädd att komma in i mitt rum... . xD


ungefär såhär ser jag ut just nu, fast med pyjamas ;) xD HAHAH



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0