helgen

Jag har kommit på en sak... man kan inte plugga när klockan är ungefär ett på natten! hahah, man sitter bara och kollar andra saker och längtar efter sängen.

Så mot min vilja ska jag nog hoppa i sängen alldelles strax, får göra klart historian imorgon.

Ska väll även kort berätta om min helg :)

fredags:
Får skjuss hem från skolan av Emelies låtsas pappa (det var såå skönt att slippa åka buss!), är sedan hemma vid halv fem, tiden går och vid några minuter över åtta springer jag ut genom dörren för att möta Emelie, som tur var så var hon också lite försenad ;)
Vi tar sedan sällskap hem till Emma, där vi också möts av Milla och Jonna! :D<3
Vi snackade ttyp nästan hela natten, kollade dirty dancing och skrattade hela kvällen, alltså en helt lyckad tjej kväll! :)

idag:
några av oss vakande först redan vid fem för Millas mobil stod på alarm, men alla sommnade om igen för då hade vi ungefär bara sovit i en timme!
Vaknar sedan igen vid nio utav att min mobil ringer, fattade först inte var det var och missade sedan samtalet för jag kunde inte hitta mobilen.. ^^

Nån timme senare ringer det igen och sedan var alla vakna, eller vi vaknade väll till vid elva ^^

Sedan segade vi hela dagen på alla madrasserna som låg på golvet!
Milla och Jonna drog vid ca halv fyra men jag och Emelie kom inte där ifrån förns fem.... jag som hade tänkt att jag skulle hinna med så mkt idag, där sket sig den planen!

Men jag har iallafall haft en underbar helg med flickorna, love you all<3

neei nu ska jag sova, natti

puss

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0