måste erkänna....

Jag måste erkänna en sak, jag har aldrig riktigt vart förtjust i raggsockor, jag har tyckt att som ser sköna och söta ut, men att sätta dom på fötterna har inte vart min grej. Det har stickats massvis med raggisar till mig, helt i onödan....

men idag när jag kom hem och var blöt om fötterna (som vanligt, eftersom att det är hål i mina skor...) så hittade jag inga strumpor... och jag tänkte ju inte gå barfota när jag var så kall om fötterna så då lite mot min vilja så tog jag fram ett par gamla slitna raggisar....

vilket jag INTE ångar! De är så sjukt sköna! För det visade sig också att det var pappas gammla raggisar, alltså är de enorma (pappa har stl 45...) och det är det som är så skönt!
För jag har alltid fått känslan av att raggisar ibland sitter åt lite och lite smått sticks och att man då behöver en strumpa under, men inte under dessa ubåts raggisar! :D såå glad :D


bilden är tagen från google.


Neej nu ska jag å raggisarna gör oss iordning för natten, godnatt!

puss

//Johanna

Kommentarer
Postat av: jenna

hihi taaack :D

har inte riktigt bestämt mig ännu :D hehe

2010-02-12 @ 15:20:09
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0