salami girl...

Skolan ttyp sög idag, eller först så vakna jag försent, vilket betyder att det inte blev nån frukost för mig...detta innebär att jag vart trött hela dagen och längtat efter mat, väl i matsalen så är det fisk, äcklig fisk...blev att äta 3 knäckemackor...sen svenska tal och jag kände inte alls för det...men jag gjorde det än då och det gick rätt bra :P


Och nu till varför jag lagt in en galen bild, jo för att när jag kom hem var jag ju självklart dödshungrig så då gjorde jag 4 knäckemackor, med salami! Eftersom att det var 4 mackor så blev det ju 8 st salami skivor...
kände som att jag ttyp åt upp hela packetet!
iallafall, så har jag en stark känsla av att jag inom kort tid kommer bli förvandlad till en salami! ;o
hhehehe, ME LOVE SALAMI! ;D


jag, om några få dagar! ;o xD hahaha




puss

//Johanna

Kommentarer
Postat av: jenna

hahah SALAMIJOHANNA :D <3

2010-02-10 @ 14:01:32
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0