skriva av mig lite...

Heej :)
Jag har blivit så där jävla dålig på att blogga igen! Jag vill ju blogga, men kommer inte på nått att skriva eller så är jag bara allmänt trött... tror jag kommit in i nån sån där trött period...and that sucks!

Aja iallafall, idag så var jag uppe med tuppen (08:30), för jag skulle tvätta alla mina kläder som luktade rök (har vart hos mormor&morfar i två dar, och har man en mormor som röker inne 24/7, så ttyp stinker man efteråt..)

men trodde seriöst inte att jag skulle orka komma upp men duktig som jag var tvättade jag mina två maskiner och sedan var man pigg som en nötkärna ;)

sen har jag bara tagigt det lugnt hela dagen, har fotat lite,lagat egen lunch (fråga mig inte hur det gick.....) musiik och lite sånt :) Skönt att få ha sånna dagar ibland...plus att jag hade på mig mjukis kläder hela dan, såå skönt :)

Neej, nu ska jag krypa ner i sängen (fan! kom på att jag måste bädda nytt, tvättade ju sängkläderna idag....) och kolla om det är nått bra på tv, annars blir det att dunka lite skön musik i min ny laddade ipod ^^

sov så gott, vi hörs förhoppningsvis imorrn ^^

puss



Kommentarer
Postat av: ida.

Hej, söt blogg. KOlla gärna in min och säg vad du tycker! :) PUss

2010-02-25 @ 09:01:47
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0