bowling :)

HEJ ERA KNASIGA OCH SÖÖTA KLURINGAR! <3 xD

hihihiihih, jag är suuupderduuuuper trött, skulle logga in på facebook men det stog att jag skrivit fel lösen... och ja ba försökte och försökte och det funkade inte, jag till och med stavade bokstav för bokstav...tills jag kom på att jag hade CAPS LOCK på.... smartass säger jag bara (a)

Aja, sorry för den dåliga uppdateringen...men skrivlusten försvann för ett tag och jag hade lite att göra i skolan också....facebook tex.... xD


Vill ni veta nått roligt..? Idag när jag och syster Michelle satt och kolla på film så kom Ulrika (michelles mamma) in i rummet och frågade ifall vi ville hitta på nått roligt med familjen ikväl...hon sa några förslag, som jag inte nappade på men så föreslog jag bowling och Michelle skulle precis säga det, så bowling here we come!

Så tonight klockan 20-21 ska vi bowla ^^ Jag totally sucks on bowling, men jag tycker det är hemskt kul :)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0