failad morgon



Heei, :)
Måste få förklara vad som är meningen med bilden och min failade morgon så här är det :

Jag går upp och här hur sjukt trött som helst och kände för att stanna hemma, men jag gjorde iordning mig ändå. Allt är som vanligt och fem minuter innan bussen ska gå så går jag påväg mot bussen, jag kommer ner till raksträckan där hela vägen är en enda stor isbana (där av det gråa i bilden), hinner bara gå lite mindre än halva vägen då jag känner att det släpper under fötterna, och jag halkar och sätter mig pladdask ner mitt på vägen... och självklart kom det en bil bakom, jag försökte resa mig men det gick inte, hade fått en sån smäll att det värkte i hela kroppen och ända upp i huvudet så jag kunde inte tänka eller röra på mig...som tur var hade bilen förstående och stannade lite lätt så jag fick resa på mig i lung och ro.. när jag stog där med värkande bak/rygg så gjorde jag ett beslut att vara hemma idag, för lixsom första lektionen var idrott och liksom hallå jag hade inte kunnat vara med...och sedan var det bara en lektion och sedan slutar vi för dagen....så jag och min failade dag får vara i sängen idag...eller ja där jag nu vill vara för stunden ^^

Men imorgon blir det skola igen, kommer fortfarande ha ont men då kan jag leva med det :P

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0