I´m not dead!

Åh nej, nu har jag blivit så där sjukt dålig på att uppdatera! Vad är det med mig igentligen? Jag gillar ju att skriva blogg inlägg! Men de två senaste dagarna (tisdag+onsdag) så har jag vart sjuk, kände verkligen inte för att skriva då, och jag hoppas ni förstår ^^

Men idag så var jag back on track, började klockan 13:00 idag ;) Hade två lektioner sen hem igen... xD
Och imorgon så börjar jag 14:00,,,har bara en lektion då... ;O men det har blivit nått missförstånd med lektioner och så, men vi hoppas på att det är fixat tills nästa vecka ^^

I helgen blir det bio, vilken har vi inte riktigt bestämt än (vi i familjen assow), men det står mellan snabba cash och Avatar....vill verkligen se båda! De verkar så bra!

aja puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0