lördag

Heej, :)
Nu är man vaken, färdig äten, nyduschad och påklädd ^^ Trodde jag skulle sova mycket längre idag eftersom att jag inte somna förns över två inatt nån gång, men jag vaknade redan 10:20 ^^ Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske är hemma, eller så åker jag till Stockholm och firar en "släkting" ^^
VAD SKA NI HITTA PÅ IDAG DÅ? :)

Aa juste här omdagen så hittade jag ett par skor här
som jag funtar på att beställa! För dom är grymt snygga att ha till våren, så jag tänkte att det kanske är lika bra att beställa dom nu när jag vet att dom finns :)

Skorna kommer från dinsko och kostar 299 kr :)




Kommentarer
Postat av: lee

ellehur;D

tack dsm:)<33

2010-01-16 @ 14:06:44
URL: http://leetornberg.blogg.se/
Postat av: Nanna

ska inte göra så mkt idag, bara vara hemma och njuta av att det är lördag:D jättefina skor!

sv. ja haha xD

2010-01-16 @ 15:28:10
URL: http://justnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0