när jag blir stor...

Heei, :)<3
Har suttit här och fundert och fatta nice med.....


assow längtar som fan tills när den dagen är inne när man förhoppningsvis
har jobb och kan köpa sin egen första lägenhet! Inget fel på föräldrar,
men att bara få ha en egen lägenhet och få bestämma själv och allt, ne fyfan
vad jag längtar tills den dagen yaoo! :)

Och sen en till sak som jag förhoppningsvis har inom några år...


en egen hund!

Jaa, vi har ju en hund här hemma som är världens bästa, men ändå tänk
själv, egen lägenhet och en gulligull hund som man kan skämma bort!
Ifall det blir en hund när jag blir äldre så skulle jag helst vilja ha en mops!
Så hiiimla söööta! :D Och namnet ska självklart bli Kronk, hur gulligt som helst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0