nattinatti<3

Heei, :)

Tänkte bara säga GODNATT OCH SOV SÅ GOTT till er mina läsare! :)<3

Imorgon blir en chillerill dag som alla torsdagar brukar vara, bara 2 st lektioner, dans och sen matte! :P
Fast gillar inte dom lektionerna....menmen, aa juste tror jag har nått slags prov på dansen imorgon, har inte tränat nånting...så blir att läsa igenom lite ikväll...^^ Är det fler än jag som är så? Assow att vänta med att läsa igenom papprena till provet dagen innan? haha, jag gör inte alltid så men oftast....det suger igentligen...menmen..^^

aajuste, imorgon efter dansen bär det av till skolsyster, måste prata om min nacke...hoppas hon skickar mig till doktorn så att jag slipper matten.... xD

natti<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa - PRINCESSBLING

Hihi, hon är väldigt söt ^^ ♥

Kram

2010-01-14 @ 10:19:07
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0