Spiderwick

Heei, :)
Vill ni veta en bra sak!? Jo jag tror inte jag kommer få ett blåmärke som syns! Haha än så länge så har det inte dykt upp nått blått/gult/rött läskigt märke! Kan ju iofs komma imorgon eller nått sånt men ändå ;D Och en till bra sak är att mamma just nu är och köper choklad och en tidning till mig, niiice :D
Fast nu så kommer vi till det dåliga, jag har ooont :( Och en läskig huvudvärk har börjat krypa sig närmare mig(från smällen)!! :( Aja, när nått är bra måste det alltid vara nått dåligt som kompencerar det hela, man kan ju inte alltid ha det underbart..... xD



Kollade förut på den här filmen....


Och den var riktigt bra! Den kom väll för ett bra tag sen men jag hade ännu inte sätt den och fick då chansen idag när den gick på tv :) Och till er som kanske inte har sätt den....SE DEN! :) En riktigt livlig fantasi film, and I love it!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0