tråkigt inlägg, but I´m alive!

Heei! :)
Jag sa ju att jag skulle bli bättre på att blogga när nya året börjat...men har inte kunnat för att min dator är just nu ca 10 timmar ifrån mig :( Så just nu sitter jag och skriver på pappas data :P Men får kanske tillbaka datan i slutet av veckan nån gång, I hope :) Då ska bilder från norrland upp! :)

Och det har faktiskt hänt massor nu när jag inte har skrivit nått i bloggen, som jag tyvär faktiskt inte kan skriva här... ;) Det finns massor av saker som jag vill säga, men säger jag det så hamnar nån i trubbel eller så gör jag nån ledsen.... ;)hehheh.

Neei jag vet inte vad jag ska skriva....kan säga att julafton var mkt bra och jag har fått bra och fina presenter som jag gillar väldigt mkt :D (orkar inte skriva vad jag fått xD)

Ska nog dra nu...

puss

//Johannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0