tråkigt inlägg xD

Heei, :)
Åker snart till pappa tror jag, han ska komma och hämta mig :)
Så har packat mina grejer...eller jag förutom datan som jag packar ner i sista sekund ;)
Tänkte, dum som jag är, lämna kvar datan....men neei jag kan nog inte leva utan den så den får följa med ;D

Och imorgon blir det skola :) Om morgondagen inte blir helförändrad som de två senaste dagarna har blivit vill säga...

Oh ja juste, glömt att säga att jag kollade på Wallander-Tjuven idag, den var bra :D I love Wallander filmerna! :D
Funtar på om jag ska börja samla på dem, precis som jag gör med Beck!

neei, jag hade tydligen inget speciellt och roligt att säga nuu såå..

puss


Kommentarer
Postat av: jenna

visst är hon !!! :D

usch! :P

2010-01-13 @ 18:30:21
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe ja den håller så länge så man tjänar på det i längden, och huden blir bra av den :) ! Dock måste man ha en tillhörande borste för att uppå maximal effekt, lite keligt dock för borsten är så jävla dyr med XD Annars är loreals mineralfoundations ganska bra med (175:-) :) Fast i.d:s är helt klart bäst!

2010-01-13 @ 22:15:24
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0