badat!

Heej! :)
Sorry för att jag inte bloggat på ett tag, men det har bara blivit så ^^
Iaf, idag så har det vart kanon väder och jag var sjukt sugen på att bada så jag drog med mig lillasyster till sjön, så nu har jag badat för första gången iår!

Och det vara bara inte ett dopp utan jag var i ett bra tag och simmade runt massor :D
Det var as skönt i vattnet, helt galet! :D


NÅN MER SOM HAR BADAT IÅR!? :D



Blir nog det första och sista inlägget för idag, så ha en fortsatt bra dag och godnatt! ^^




Kommentarer
Postat av: miadiana.blogg.se

Badade också för första gången i år idag! Och jag gjorde ett liknande inlägg! :P



Kolla gärna, så ser du, eller läser likheten ^^.

2010-06-02 @ 21:21:55
URL: http://miadiana.blogg.se/
Postat av: sara:*

jag har faktiskt inte badat iår. Men ska göra de så fort jag har köpt en bikini! :D

2010-06-02 @ 21:29:50
URL: http://saramjauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0