happiieeguurl

Heej!

Det var ett tag sen man bloggade då, men det är ju sommarlov så.... ^^
Har faktiskt hunnit med mycket på sommarlovets första vecka som gått!
Den 11 juni, då jag slutade skolan så åkte jag ut på fest i skogen, var där hela helgen och åkte hem på söndagen!
Och den festen var så jävla bäst! (även fast jag ångrar en del saker...)
Och sen i måndags så åkte jag hit till mormor&morfar för att jobba på hästgården som dom bor på (inte dom som äger hela gården)!

Så jag har jobbat som ett svin i en vecka och imorrn väntas första lönen eftersom att jag och kusin(som jag jobbat med hela veckan) ska åka hem på onsdag! ^^ Men vi tror att vi ska komma tillbaka i sommar och jobba lite mer ^^

Och jag har faktiskt en del planer på vad jag ska göra för mina pengar jag tjänat, men det säger jag inte nu ;)

Neej, nu ska jag hjälpa med kusin med att spela jönssonligan! Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0