vänner<3

Asså gud vad jag saknar mina vänner just nu, alltså mina äkta vänner, som alltid finns där för mig!<3
Det har ju bara gått en vecka av sommarlovet, men jag saknar dom så sjukt mycket, och vissa av mina vänner har jag inte träffat på flera månader eftersom att de inte går i min skola, eller bor nära mig.

Asså jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan mina älskade vänner, jag hade nog gått under eller nått.
Så mycket kärlek och skratt m.m som jag fått av mina vänner är obeskrlivligt!

Jag tycker faktiskt synd om dom som inte har några vänner, dom som inte har nån att skratta med tills man bokstavligt talat dör eller har nån som man kan prata allt om med när man behöver prata av sig.
För man mår faktiskt inte bra att vara själv, därför är jag så jävla glad att jag har mina älskade vänner<3

Aja, men när jag kommer hem, då jävlar ska jag träffa mina babes!


Föresten, ALLA MINA VÄNNER SKA KÄNNA SIG TRÄFFADE AV DENNA TEXT, + ATT JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA!<3


Det är ni som får mig att må bra, ni får mig att skratta och le<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0