shopping

Hade ttyp helt glömt bort att jag skulle visa er idag vad jag shoppade i tisdags ^^


Färgglada tights från H&M, 99 kr



Mysdress/tröja 199 kr från BikBok



Mysdress/byxa 199 kr från BikBok



Vår jacka från Vero Moda 359 kr



Stor pösig tröja från ginatricot 149 kr, bältet 79 kr



Färgglad tröja från H&M 249 kr



Söt t-shirt från H&M 99 kr



Söta vår skor från H&M 129 kr



Tights från BikBok 79 kr/st



Söt T-shirt från H&M 99 kr



hihi, jag blev väldigt nöjd över sakerna :D Hade julklappspengar kvar (och har till och med kvar lite) så då tyckte jag att jag var värd lite nytt nu när man är så jävla trött på vädret och allt ^^

Men ni får ha en trevlig kväll, för jag jag tror inte att det blir nått mer blogginlägg idag!
Så nattinatti

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0