snygga outfits


Heej, :)

Är hemma och är sjuk idag så då satt jag och kollade lite på kläder, och då tänkte jag att jag kunde sätta ihop lite och visa vilka kläder jag gillade på de olika sidorna :)

Here it comes ;

Lindex ; Jeans är inne i vår så då satte jag ihop denna kreation, älskar verkligen jackan och väskan!




H&M ; Jag älskar verkligen färger så klänningen passar mig perfekt, skorna är perfekta till sommarkvällen och då kan även den snygga skin jackan åka på när det börjar bli lite kyligare ;)






Gina Tricot ; När jag kikade in på gina så fastnade jag för de "ljusa" färgerna på kläderna.
En perfekt outfit en vår/sommar dag, man blir även lite extra ball med ett par svata brillor som markerar den ljusa outfiten!



Vilken outfit tycker ni bäst om? Kommentera och berätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0