happiieeguurl

Dagen började bra, har studiebesöks vecka så vi skulle till två ställen och kolla lite och sen så skulle vi till nån radio i Eskilstuna.

Jag var med på de två första besöken, men under det sista besök så kände jag hur min mensvärk började sätta igång.
Trodde att det bara skulle hålla på en liten stund. Icke sa nicke, fick istället gå hem för att det blev värre.
Väl hemma höll jag på att svimma.
Efter två alvedon och tankar om att jag trodde att jag skulle dö av smärta så avtog de mesta.

Men jag säger bara en sak, FY HELVETE ÅT MENSVÄRK, den kan fan sticka å brinna i helvetet eller nått..!!!


hehe, var bara tvungen att få skriva av min frustation! ^^

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0