vår/sommar


Haha, tog bilden förra veckan, men när jag ser den så tänker jag på sommarn..eller bilden ser igentligen kall ut men solbrillorna får mig att tänka på våren eller när sommarn precis har börjat och det får mig att längta till

*första doppet
*första grillningen
*när man dygnar hela nätterna
*festerna
*tältningarna
och allt annat kul som händer på på sommarlovet!


Just nu ser det ganska mörkt ut...eller det börjar ju bli ljusare ute men snön ligger fortfarande kvar och det är väldigt kallt ute och det ger mig lite smått panik...

men jag vet ju innerst inne att om man bara väntar så tillslut så kommer de första blommorna och sen så kommer det bara att rulla på! :)

Och måste bara säga att jag helt klart kommer köra på dessa brillor i sommar! haha dom är ttyp kanske 30 år!? men hur balla som helst! :D

det var allt från mig just nu,

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0