sweet dreams!

                             
Dags att säga nattinatti till er sötisar! :)
Tror inte jag kommer gå å sova på just nu, men jag kommer iaf inte skriva nått mer inlägg idag så det är därför jag säger godnatt nu!

Måste bara säga att jag nyss satt och kollade på resor till Grekland i sommar, och jag hittade en resa som lockade jävligt mycket + att jag tyckte att det var ett bra pris!

Ringde mamma och skulle förmedla detta och försöka få henne att gå med på att åka i sommar, mamma, mammas sambo christer och jag....
meeen, hon svarade inte... hm, hon kanske sov... vad vet jag... får prata med henne imorrn ist!
Hoppas verkligen vi kan åka! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0